Depresyonda olmamayı nasıl başarabilirsiniz?

Gelişmeler forums ve site. Üyeleri arasında mizah ve şenlik forum - Tout est her şey - Yeni kayıtlı üyelerin tanıtımı Rahatlama, boş zaman, boş zaman, spor, tatiller, tutkular ... Boş zamanınızda ne yaparsınız? Forum tutkularımız, aktivitelerimiz, boş zamanlarımız ... Reklamlarınızı yayınlayın. İlanlar, siber eylemler ve dilekçeler, ilginç siteler, takvim, etkinlikler, fuarlar, sergiler, yerel girişimler, dernek faaliyetleri .... Lütfen tamamen ticari reklam yapmayın.
hayalperest
Ben econologic anlıyorum
Ben econologic anlıyorum
mesajlar: 199
yazıtı: 09/11/06, 14:17
Yer: Waterloo, Belçika

Depresyonda olmamayı nasıl başarabilirsiniz?




yılından beri hayalperest » 09/11/06, 14:32

Merhaba
Buraya postalamaya geldim çünkü biliyorum forum zaten 1 ekoloji ve 2, iyi insanlar tarafından doldurulur (her durumda, sizi diğer konularda okumak için, sahip olduğum izlenim).

Voila, j'ai 25 ans et on dira que je ne suis pas "mentalement tres solide".
Je me sens tres impliqué dans l'ecologie, le developpement durable, l'optimisation energetique etc, je parcours bcp les forums ve internet siteleri.
Ama çoğu zaman insanların yorumlarını görüyorum ve tiksiniyorum.
Vous allez me dire que je prends trop ca a coeur, mais je n'arrive pas a faire autrement.
Hemen, bodrumda iyi bir ruh hali içine girdim, "sadece" bir forum que je frequente et ou qq1 a créé recement un sujet sur l'ecologie et la fin annoncée du poisson dans les oceans pour 2050.

Et cela est malheureusement egalement vrai avec mes parents, ma soeur ou des amis (heureusement, j'en ai qui sont qd meme impliqués).

Tüm bunlar, ekolojik fikirlerle kesinlikle YAPACAĞI HİÇBİR ŞEYİ yokmuş gibi görünen ve arabaların sadece% 10'u için oynaması gibi birçok saçmalığı çürüten insanların büyük çoğunluğuna nasıl direnmeyi başardığınızı sormak için. kirlilik, ya da nükleer olmadan mümkün değildir, ya da biyokütle enerji santralleri, rüzgar türbinleri vb. yapmış olsak bile, neredeyse hiçbir şeyi değiştirmeyiz ve bu nedenle "yeşil olmak" sadece iyi bir şeydir Siyasi bir programda vicdan azabı çekerek kolay yoldan gidebilirler.

Kendimi bir quixote gibi hissediyorum ve artık dünyanın kendini yok etmesini beklerken savaşmaya devam etmek mi yoksa uzaklara kaçmak ve özerklik içinde yaşamaya değer mi bilmiyorum ...?

Acaba bunu hak etmeyen insanları kurtarmak için savaşmak ve enerji harcamak isteyip istemediğini merak ediyorum.

Sonunda ... blues yolcu pti inme, ama çok sık tekrarlayan.

Beni okuduğun için teşekkürler,
Saygılarımla,
Dreamer
0 x
Christophe
arabulucu
arabulucu
mesajlar: 79117
yazıtı: 10/02/03, 14:06
Yer: gezegen Serre
x 10972




yılından beri Christophe » 09/11/06, 14:46

Je me pose la question tous les jours...On va dire que la petite voix à l'intérieur de moi qui me dit "Continue ca vaut le coup"...(je suis le créateur de ce site...)

Après avoir entendu dans le monde professionnel (entretien d'embauche) des truc du genre "ingénieur ecolo ca devrait pas exister" ou "elle est belle votre chemise verte" ...je peux te dire que je me suis blindé contre ce genre de connards...

Donc non, c'est pas facile tous les jours mais on est de moins en moins peu nombreux (à défaut de plus en plus nombreux) à prendre conscience de la situation donc quelque part c'est qu'on a surement pas entierement tord...

ps: www.econologie.info beğenmelisin ...
0 x
hayalperest
Ben econologic anlıyorum
Ben econologic anlıyorum
mesajlar: 199
yazıtı: 09/11/06, 14:17
Yer: Waterloo, Belçika




yılından beri hayalperest » 09/11/06, 14:52

Hey bağlantı için teşekkürler (ki zaten qd mm'yi biliyordum :P )

Clair que Nicolas Hulot pourrait etre un Mentor, un exemple a suivre.

Il en a du courage de s'attaquer de front aa tous les politiques d'un coup mais il sait qu'il a une aura importante.

Cesaret cesareti ... :)

Dreamer
0 x
Christophe
arabulucu
arabulucu
mesajlar: 79117
yazıtı: 10/02/03, 14:06
Yer: gezegen Serre
x 10972




yılından beri Christophe » 09/11/06, 15:12

Euh un mentor je sais pas...je pense qu'on est plus avancé que lui en moyenne ici...cf les sujet liés sur Hulot...

Une étincelle pour le grand public ça oui il pourrait l'être...mais faut assurer derriere...Parce que pour le moment c'est beaucoup de blabla (des site, quelques formation...) pourtant sa fondation aurait les moyens (ou pourrait facilement les trouver) de passer à l'action...
0 x
kullanıcı avatarı
bham
Econologue uzmanı
Econologue uzmanı
mesajlar: 1666
yazıtı: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Depresyonda olmamayı nasıl başarabilirsiniz?




yılından beri bham » 09/11/06, 16:06

hayalperest yazdı:Voila, j'ai 25 ans et on dira que je ne suis pas "mentalement tres solide".
Je me sens tres impliqué dans l'ecologie, le developpement durable, l'optimisation energetique etc, je parcours bcp les forums ve internet siteleri.
Ama çoğu zaman insanların yorumlarını görüyorum ve tiksiniyorum.
Vous allez me dire que je prends trop ca a coeur, mais je n'arrive pas a faire autrement.
Hemen, bodrumda iyi bir ruh hali içine girdim, "sadece" bir forum que je frequente et ou qq1 a créé recement un sujet sur l'ecologie et la fin annoncée du poisson dans les oceans pour 2050.
Dreamer


Merhaba Hayalperest, hala çok gençsin, senden 20 fazla var ve bana ne olduğumu hatırlatıyorsun. 16 yaşında nesli tükenmekte olan türlerle ilgili bir dergi okuduktan sonra, bisikletime bindim ve küratörle tanışmak ve ona ne olduğunu sormak için Doğa Tarihi Müzesi'ne gittim. meslektaşları türlerin korunması için yapıyorlardı. İtiraf etmeliyim ki geldiğimde Müzenin kapalı olduğunu görünce rahatlamıştım. Öfkem azaldı. Ben de o zamanlar "pastırmaya gitmek" isterdim, çeyrek dönüşe tepki verirdim (bugün bile). Ancak işler pek çok nedenden ötürü o kadar basit değildir, çünkü bir yandan bazılarının çıkarlarını koruyan herhangi bir eylem diğerlerininkini alt üst eder ve sonra hepimiz benzersiz ve bu nedenle birbirimizden farklı olduğumuz için, çeşitli görüşler bazen karşı çıktı.
Il faut t'y faire, tu ne peux changer les autres, tu ne peux les modéliser, en fonction de ce que tu penses être bon pour eux. C'est comme ça. Gardes ce côté rebelle mais relativises. On ne peut changer le cours des choses, on peut juste essayer de l'infléchir.
Et puis apprends à fouiller l'information, si tu ne le fais pas encore. Il y en a des vraies, des fausses, des moyennement vraies,...etc, il y en a qu'il faut relativiser.

Le plus dur, je crois, est d'accepter de se prendre des claques, d'accepter que le temps passe pour nous éclairer, pour nous faire mûrir, pour nous rendre mentalement plus fort sans pouvoir l'accélérer ni le modifier.

Ve kendinize bir gün, bir baba olabileceğinizi ve o gün, mükemmel bir şekilde biçimlendirilmiş küçük bir çocuğa, gerçek bir küçük adama YAŞAM verdiğinizi fark edeceksiniz. Size biraz teşekkürler, karınıza biraz teşekkürler, her şeyden önce yaşam mucizesi ve karmaşıklığı sayesinde. Yani bu küçük ve diğerleri için, biz varken, hayal kırıklığına uğramadan savaşmaya devam ediyoruz. Çünkü sana ihtiyacı olacak.
0 x
kullanıcı avatarı
yota
Éconologue iyi!
Éconologue iyi!
mesajlar: 269
yazıtı: 16/08/06, 13:45
Yer: planet earth




yılından beri yota » 09/11/06, 19:50

"Depresif olmamayı nasıl başarırsınız ..."

İyi soru!
Je dirais plutot: comment faites vous pour "avancer" tout en etant depressif...?
Hiçbir fikrim yok!
kuşkusuz umut, atasözü.
Des idées, des projets, un enfant, une famille, tout cela contribue à ne pas se laisser abattre et touner la page (ou fermer les yeux) sur beaucoup de choses qui sont en majorité dues à l'hypocrisie, la vanité, la soif de pouvoir ou d'argent, de pas mal de personnes.
Chacun voit midi à sa porte et est pret à la claquer au nez du voisin au moindre soucis.
Biliyorsun bence binlerce yıldır böyle.
Etant plus jeune j'avais plein d'idées pour changer le monde et je VOULAIS changer le monde, mais avec le temps ça se tasse et on se rend compte que c'est effectivement don Quichotte contre des moulins.
Quand on voit des pays rayés de la carte en un rien de temps, on se rend compte qu'on est pas grand chose face au "desordre" apparent du monde.
On est souvent deçu par les autres, leur naiveté, leur paresse, leurs peurs differentes des notres et si futiles (une impression ?).

Bütün bunlara karşı mı?
bir güç!
bilmiyorum, belki birlikte forums örneğin bunun gibi.
Eviter de regarder les infos et surtout pas trop croire ce qu'on nous raconte et se fier un peu plus à son intuition.
Avoir le sentiment d'être eveillé en quelque sorte à des valeurs moins speculatives, plus fraternelles (un peu de naiveté de ma jeunesse on dirait).

Saatlerce konuşabiliriz!

Cesaret ve aşağı
Siz ve müşterileriniz için.
0 x
kullanıcı avatarı
lau
Büyük Econologue
Büyük Econologue
mesajlar: 814
yazıtı: 19/11/05, 01:13
Yer: vaucluse




yılından beri lau » 09/11/06, 21:27

Christophe yazdı:"yeşil tişörtün çok güzel"


yeşil bir gömlek var mı !!! :şok: :şok:




: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Bir damla su molekül sayısı Karadeniz'i içeren damla sayısına eşittir!
kullanıcı avatarı
PITMIX
Pantone motor araştırmacı
Pantone motor araştırmacı
mesajlar: 2028
yazıtı: 17/09/05, 10:29
x 17




yılından beri PITMIX » 09/11/06, 23:14

Sorunuza hayalperest je repondrais simplement pour ma part. Je cherches des articles sur l'avenir qui donnent un peu d'espoir et quand j'en ai un j'en discutes sur le forum. İyimserliğimi paylaşmanın tarihi.
Sorun şu ki, birkaç borsadan sonra umut tekrar ortadan kayboluyor.

Sonra her seferinde aklıma bir soru geliyor.

"İyimser nedir?"

"O yanlış bilgilendirilmiş bir kötümser"
0 x
kullanıcı avatarı
sam17
Éconologue iyi!
Éconologue iyi!
mesajlar: 253
yazıtı: 14/02/06, 13:57
Yer: la rochelle
x 1




yılından beri sam17 » 10/11/06, 09:32

Je rejoins pitmix sur sa démarche. Apres je suis par aillieur trop occupé a me battre pour essayer de m'en sortir dans la société pour avoir vraiment l'occasion de m'interoger sur les aspects vains de ce combat.

Ce qui est sur c'est que plus le temps passe plus j'en apprends plus je me rends comptes a quel point le probleme est purement politique. Je dirais meme plus, les aspects environementaux catastrophiques annoncés ne sont qu'un des symptomes des problemes politique de notre modele de societe.

Je me bat avec mes moyens fort modestes (petite contrubution a greenpeace, petit gestes quotidiens, tentative d'ouvrir les yeux a tout mon entourage sur ce qui est le fruit du travail des lobbies).

Maintenant j'attends le jour ou j'aurais les epaule un peu plus solide socialement comme financierement pour me lancer plus concretement dans le combat.
0 x
--
Sabır kimin kökü olan meyveler çok tatlı, acı bir ağaçtır.
Christophe
arabulucu
arabulucu
mesajlar: 79117
yazıtı: 10/02/03, 14:06
Yer: gezegen Serre
x 10972




yılından beri Christophe » 10/11/06, 09:44

PITMIX yazdı:"İyimser nedir?"

"O yanlış bilgilendirilmiş bir kötümser"


+1 (en azından çevre için). Alıntı için Bravo!
0 x

 


  • Benzer konular
    Cevaplar
    İzlenme
    Son Mesaj

"Bistro: site hayatı, eğlence ve rahatlama, mizah ve eğlence ve İlanlar" a geri dönün

Kimler?

Bunu gezen kullanıcılar forum : Kayıtlı kullanıcı ve 279 misafir yok