Dönmek kaydırma dur Otomatik mod

Atık geri dönüşüm ve eski nesnelerin yenidenFotovoltaik Dayanıklı Maliyet Etkili

plastik, kimyasallar, araçlar, tarım-gıda pazarlama: hayat sigortası ürünlerinde sonu Çevresel etki. doğrudan geri dönüşüm ve geri kazanım (geri dönüştürerek veya geri dönüştürerek) ve çöp için iyi öğelerin yeniden!
PVresistif
Ben econologic anlıyorum
Ben econologic anlıyorum
yazıtı: 26/02/18, 12:44
x 6

Re: Fotovoltaik Dayanıklı Maliyet Etkili

okunmamış Mesaj yılından beri PVresistif » 09/07/18, 18:46

sadece bir bilgi: yaz gündönümünden sonra sensörümün kurulumunu değiştireceğim; aslında bu 75 °, çok fazla güç kaybı var, 55 / 60 ° 'a geçeceğim.
Öte yandan değişken direnişin pb'si için makul bir forumda hiçbir şey elde etmedim, seçimden vazgeçmeyeceğim gibi
1 x

xboxman4
Ben econologic anlıyorum
Ben econologic anlıyorum
yazıtı: 09/07/08, 20:04
x 1

okunmamış Mesaj yılından beri xboxman4 » 09/07/18, 20:25

Atlantik boyunca zaten başarılı sistemler var:
http://www.cyboenergy.com/solutions/pvsolarheating.html
0 x
xboxman4
Ben econologic anlıyorum
Ben econologic anlıyorum
yazıtı: 09/07/08, 20:04
x 1

okunmamış Mesaj yılından beri xboxman4 » 09/07/18, 21:16

Ayrıca ilginizi çekebilecek bu konu (İngilizce) var:

http://solarhomestead.com/making-a-sola ... er-heater/
0 x
PVresistif
Ben econologic anlıyorum
Ben econologic anlıyorum
yazıtı: 26/02/18, 12:44
x 6

okunmamış Mesaj yılından beri PVresistif » 23/09/18, 19:20

je viens de remettre en service mon chauffe eau électrique qui avait été arrête depuis le 15 Juillet ; i l est vrai que nous avons eu un ensoleillement exceptionnel pour la première année de fonctionnement de mon installation photovoltaïque .
Ainsi avec 70 jours d arrêt j'estime l'économie à 4.5 kWh par jour de mon chauffe eau électrique soit 315 kWh , ou en euros 47€ ; certes c'est une année tout à fait exceptionnelle mais tout de même , c'est très encourageant , bien au delà de ce que je prévoyais .
Je rappelle que j'ai un seul capteur qui m'a couté 100 € , j'en ai donc payé la moitie en un été ...........
Bien entendu mon installation PV c'est un capteur 250 W sur un chauffe-eau de 50 L indépendant du chauffe eau électrique de 200 L et il est certain que je dois consommer moins en été car quand il fait 35 °C, la douche quotidienne ( 2 personnes ) un peu plus fraiche, cela est tout à fait agréable ; en fait mon chauffe -eau de 200L est très surdimensionné .
Je vous encourage à y réfléchir , car la seule chose un peu " complexe" c'est la résistance 30V ( mais cela coute bien peu : 15 grammes d 'acier inox diamètre .8 mm ) ; une installation 30 V c 'est très " sécure " , pas de protection , rien que le thermostat double du chauffe eau standard .
A bons entendeurs ............. ne faites pas tous çà vous allez ruiner EDF............
note : 100 L d'eau à 45 °C cela consomme : 100x(45-15)*4.18/3600= 3.5 kWh + 1 kWh de pertes du chauffe eau , soit 4.5 kWh / jour ( rendement faible ) .
0 x

Geri "eski nesnelerin atık, geri dönüşüm ve yeniden kullanım" için

Kimler?

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı ve misafir 3